Spaaracties

Wervende loyaliteitsprogramma’s (spaaracties)

Klanten wilt u graag terugzien in uw shop. Met een loyaliteitsprogramma beloont u hen voor loyaliteit, hiermee creëert u klantenbinding en bouwt u een duurzame relatie op met uw klanten. Twee keer per jaar hebben we een loyaliteitsprogramma. Deze spaaracties zijn telkens succesvol en wijzen uit dat een klant hier graag voor terug wil komen. Onze strategische en conceptuele partners zorgen voor een creatieve en inhoudelijke vertaling van onze loyaliteitsprogramma’s naar de uiteindelijke toepassing op uw winkelvloer. Succes verzekerd!

Klik hier voor de deelnemende tankstations aan ons huidige loyaliteitsprogramma.

spaaractie

Volledige ontzorging

GemaQ zal u in het gehele proces volledig ondersteunen. Voorafgaand aan ons loyaliteitsprogramma ontvangt u van ons uitgebreide instructies. Ook het ontwikkelen van content voor uw social media en het verzorgen van promotiematerialen nemen wij u volledig uit handen.

adviesgesprek

“Samen maken we uw tankstation futureproof”

U weet het: alleen ga je sneller, samen kom je verder. Samenwerken loont, en flink ook. Samen bouw je bruggen, maak je belangrijke verbindingen. Je leert van elkaar en de beste hulp is altijd bereikbaar en dichtbij. Beslissingen kunt u vooraf laten gaan door alle benodigde kennis, ervaringen en inzichten te vergaren. En ook als het op de uitvoering aankomt: samen kan je mooie meters maken. Kortom; doe het samen met GemaQ. Méér informatie of aansluiten? Plan een goed gesprek in; kosteloos en inspirerend.

Doe de test

Heeft u helder wat de grootste transities voor de komende 5 tot 10 jaar zullen zijn met relevantie voor uw tankstation, en wat dit zonder ingrijpen betekent voor uw omzetontwikkeling?(Vereist)
Is onderzocht en glashelder wat de functie van uw tankstation is in de ogen van de bezoekers?(Vereist)
Heeft u een scherp inzicht hoeveel zakelijke- en privérijders uw station bezoeken, hun bestedingsmogelijkheden, gezinssamenstelling, woonwijk, et cetera?(Vereist)
Heeft u de demografische, stedenbouwkundige en planologische ontwikkelingen in uw regio geïnventariseerd evenals de mogelijke consequenties voor u?(Vereist)
Beschikt u over een grondige concurrentieanalyse, waarbij u ook de lokale/ regionale retail en thuisbezorgmarkt geanalyseerd hebt?(Vereist)
Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Binnenkort verschijnt het eerste magazine Vooruitgang. Een magazine boordevol indrukwekkende stories, interviews, praktische informatie en nieuws. Wil jij Vooruitgang ook ontvangen? Teken dan nu alvast in voor een gratis exemplaar.