Bureau voor
retailmarketing

Hét marketingbureau voor ondernemers in de petrol- en/ of retailsector met doordachte en vernieuwende loyaliteits- en verkoopacties, (data)analyses, communicatiecampagnes, et cetera.

In de retail zijn er veel veranderingen gaande. Ketens blijven groeien en worden beloond voor hun schaalgrootte, de online strijd wordt steeds professioneler gevoerd, het prijsbewustzijn bij consumenten is toegenomen, alles lijkt met enkele muisklikken te bestellen, en ga zo maar door. Voor een zelfstandig ondernemer in bijvoorbeeld de petrol-, drogisterij- of foodsector valt het nauwelijks tot niet bij te houden. GemaQ, bureau voor retailmarketing, kan veel promotiewerk uit handen nemen. Daartoe beschikken wij over een aantrekkelijk pakket aan expertises en mogelijkheden.

6-Stappenplan

Spaaracties

Concepten

GemaQ Data

Digital signage

In 6 stappen gereed voor de toekomst

Er is veel aan het veranderen. Wat betekent dit voor uw tankstation? Hiervoor heeft GemaQ het uitgekiende 6 stappenplan ontwikkeld. Het pad naar optimale exploitatie houdt organisaties futureproof, levert het assortiment, de concepten en diensten die écht het verschil maken. Zo zorgen wij ervoor dat retailers er boven uit steken. We regelen het met GemaQ!

GemaQ 2
  1. Basisscan
  2. Omgevingsscan
  3. Keuzemix
  4. Plan van aanpak
  5. Uitvoering
  6. Monitoring en bijstelling

SPAARACTIES

Fijne spaaracties?
Met GemaQ

Klanten wilt u graag terugzien in uw shop. Met een loyaliteitsprogramma beloont u uw voor hun loyaliteit, hiermee creëert u klantenbinding en bouwt u een duurzame relatie op met uw klanten. Onze 3-jaarlijkse loyaliteitsprogramma’s zijn telkens succesvol en wijzen uit dat een klant hier graag voor wilt terugkomen.

Spaaracties
Fijne spaaracties GemaQ
Succesvolle bakery

CONCEPTEN

Succesvolle bakery?
Met GemaQ

Doelstelling van GemaQ is het realiseren van een rendementsverbetering voor uw tankstation en het ontzorgen van u als ondernemer. Samen met onze strategische partners bieden wij u als ondernemer de volgende, op maat gemaakte, shopconcepten aan: Koffieconcept, Snackconcept, Bakeryconcept en Schoonmaak- en hygiëneconcept.

concepten

GEMAQ DATA

Voortaan datagedreven
sturen? Met GemaQ

In de wereld van nu is data de grote spin in het web, de grondslag voor besluitvorming, vergelijking met de markt of met concullega’s, verantwoording van berekeningen en nog veel meer. Niet voor niets dat data ook één van de belangrijke pijlers voor GemaQ is. GemaQ beschikt met al haar leden over buitengewoon veel relevante marktdata.

GemaQ Data
datagedreven sturen GemaQ
Narrowcasting

DIGITAL SIGNAGE

Onderscheidende videomarketing?
Met GemaQ

Een optimale shopbeleving wordt versterkt door het conceptmatig verrassen van de consument. Dat wordt bereikt door te verleiden en inspireren met onderscheidende videocontent voor instore, online en interactieve toepassingen. Samen met onze partner kijken we samen welke digitale toepassingen passen bij jullie.

videomarketing
business

U weet het: alleen ga je sneller, samen kom je verder. Samenwerken loont, en flink ook. Samen bouw je bruggen, maak je belangrijke verbindingen. Je leert van elkaar en de beste hulp is altijd bereikbaar en dichtbij. Beslissingen kunt u vooraf laten gaan door alle benodigde kennis, ervaringen en inzichten te vergaren. En ook als het op de uitvoering aankomt: samen kan je mooie meters maken. Kortom; doe het samen met GemaQ. Méér informatie of aansluiten? Plan een goed gesprek in; kosteloos en inspirerend.

Doe de test

Heeft u helder wat de grootste transities voor de komende 5 tot 10 jaar zullen zijn met relevantie voor uw tankstation, en wat dit zonder ingrijpen betekent voor uw omzetontwikkeling?(Vereist)
Is onderzocht en glashelder wat de functie van uw tankstation is in de ogen van de bezoekers?(Vereist)
Heeft u een scherp inzicht hoeveel zakelijke- en privérijders uw station bezoeken, hun bestedingsmogelijkheden, gezinssamenstelling, woonwijk, et cetera?(Vereist)
Heeft u de demografische, stedenbouwkundige en planologische ontwikkelingen in uw regio geïnventariseerd evenals de mogelijke consequenties voor u?(Vereist)
Beschikt u over een grondige concurrentieanalyse, waarbij u ook de lokale/ regionale retail en thuisbezorgmarkt geanalyseerd hebt?(Vereist)
Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Binnenkort verschijnt het eerste magazine Vooruitgang. Een magazine boordevol indrukwekkende stories, interviews, praktische informatie en nieuws. Wil jij Vooruitgang ook ontvangen? Teken dan nu alvast in voor een gratis exemplaar.