Inkoopvoordeel

Inkoopvoordeel dankzij schaalgrootte
en nog heel veel meer…

De Coöperatie GemaQ is in eerste instantie opgericht als inkooporganisatie voor retailers in de petrol. GemaQ maakt zich sterk om zo scherp mogelijke inkoopprijzen te bedingen voor al haar leden. Dat kan mede door de flinke schaalgrootte, de goede relaties met fabrikanten en leveranciers, faire looptijden van afspraken én kennis van de materie.

Slagkracht

Door het grote volume aan inkopen van goederen van alle leden samen, heeft GemaQ een flinke slagkracht. Hiermee wordt, middels het uitschrijven, begeleiden en uitwerken van een uitgebreid tenderproces, de beste deal onderhandeld met de grossiers. Het inkoopvoordeel omvat zowel het voordeel op inkoopprijs als ook volumebonussen en achterafvergoedingen.

Inspirerend schappenplan
Indrukwekkend inkoopvoordeel

Prijs én kwaliteit

Voor vrijwel alle onderdelen van uw shop onderhandelen wij de beste deals voor u als lid uit. GemaQ zorgt sowieso voor de onderhandeling van de prijs in de eerste plaats. Wij toetsen echter ook op onder andere kwaliteit van de producten en de kwaliteit van de dienstverlening. Dit zorgt ervoor dat we te allen tijde spreken over de juiste prijs, en ook over het juiste product met de juiste kwaliteit. Dat is wat wij bij GemaQ verstaan onder ontzorgen op het gebied van inkopen. Wij kennen de markt door onze jarenlange ervaring en ervaring vanuit het ondernemerschap zelf en passen deze kennis continu toe in onze werkzaamheden.

STORIE

Rob van Herpen

Iedereen kiest zijn eigen moment van toetreding bij GemaQ. Rob van Herpen, van Hanex Hospitality Group, is er vanaf het allereerste moment bij. Wat kan Rob daar zelf over vertellen: “Ik ben één van de medeoprichters van SWO de Splinter destijds, dat is volgens mij in 2008 geweest. Uiteindelijk zijn we begonnen met zevenendertig locaties van vijf of zes ondernemers. ‘Samen sta je sterk,’ zo was de gedachte. In die tijd had ik vijf tankstations, en het is gewoon heel simpel: als je met vijftig locaties inkoopt, of afspraken wilt maken met de Red-Bulls van deze wereld, dan sta je met zevenendertig locaties veel sterker.

lees verdermeer stories
Rob van Herpen

Doe de test

Heeft u helder wat de grootste transities voor de komende 5 tot 10 jaar zullen zijn met relevantie voor uw tankstation, en wat dit zonder ingrijpen betekent voor uw omzetontwikkeling?(Vereist)
Is onderzocht en glashelder wat de functie van uw tankstation is in de ogen van de bezoekers?(Vereist)
Heeft u een scherp inzicht hoeveel zakelijke- en privérijders uw station bezoeken, hun bestedingsmogelijkheden, gezinssamenstelling, woonwijk, et cetera?(Vereist)
Heeft u de demografische, stedenbouwkundige en planologische ontwikkelingen in uw regio geïnventariseerd evenals de mogelijke consequenties voor u?(Vereist)
Beschikt u over een grondige concurrentieanalyse, waarbij u ook de lokale/ regionale retail en thuisbezorgmarkt geanalyseerd hebt?(Vereist)
Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Binnenkort verschijnt het eerste magazine Vooruitgang. Een magazine boordevol indrukwekkende stories, interviews, praktische informatie en nieuws. Wil jij Vooruitgang ook ontvangen? Teken dan nu alvast in voor een gratis exemplaar.